یوزپلنگ
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

***یوزپلنگ***

یوزپلنگ یا یوز (نام علمی: Acinonyx jubatus) جانوریمهره‌دار از رده پستانداران، راسته گوشتخواران، خانواده گربه‌سانان است.

بدن این گربه‌سان در درازای چندین میلیون سال به گونه‌ای پیشرفت پیدا کرده است که این جانور بتواند توانایی حرکت با تندی برابر با ۱۱۰ کیلومتر در ساعت را داشته باشد. سرعت یوزپلنگ در عرض ۳٫۵ ثانیه پس از شروع دویدن به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد که از شتاب بسیاری از ماشین‌های مسابقه‌ای نیز بیشتر است. اندام باریک، پاهای لاغر و بلند، قفسه سینه‌ای کم پهنا ولی عمیق و جمجمه‌ای کوچک، ظریف و گرد، یوز را به سریع‌ترین جانور روی زمین تبدیل کرده است. یوزها به آسانی از دیگر گربه سانان تشخیص داده می‌شوند. این امر تنها به دلیل وجود خال‌های روی بدن او نیست بلکه بدن باریک و کشیده، سر کوچک، چشم‌های بالا قرار گرفته و گوش‌های کوچک و تا حدودی پهن است که آنها را متمایز می‌کند. طعمه معمول آنها غزال‌ها (به ویژه غزال تامسونایمپالا، آنتیلوپ‌ها و دیگر پستانداران سم دار حداکثر تا ۴۰ کیلوگرم وزن هستند. یک نر بالغ تنها هر چند روز یک بار شکار می‌کند اما ماده‌های دارای توله تقریباً هر روز به شکار می‌پردازند. در حالی که سایر گربه سانان شکارچیان شب هستند یوزها عمدتاً روز فعال بوده و اغلب در اوایل بامداد و غروب آفتاب به سراغ طعمه‌های خود می‌روند.

Acinonyx jubatus walking edit.jpg

تاکتیک او در شکار مخفی شدن و نزدیک شدن به طعمه است. زمانی که او به حدود ۳۰ متری طعمه خود رسید، با حرکتی سریع به طرف او یورش می‌برد. تعقیب طعمه به طور متوسط بیست تا شصت ثانیه به طول می‌انجامد و این زمان در یک فاصله ۱۶۰ متری صرف می‌شود (حداکثر ۵۰۰ متر) و پس از آن دیگر طعمه را دنبال نمی‌کند. ضریب موفقیت او در شکار پنجاه درصد اندازه گیری شده است. میزان تغذیه روزانه آنها به طور متوسط در روز دو کیلوگرم است که به نظر غذای زیادی نیست.



عقرب
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

***عقرب***

 

کژدم یا عقرب و یا دراز دم نام یکی از گونه‌های بندپایان رده عنکبوتیان است که دارای ۸ پا و نیشی با زهر کشنده می‌باشد. نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد. عقرب‌ها شب‌ها به آرامی به فعالیت‌های زیستی خود می‌پردازند و بیشتر در آب و هوایی گرم فعال هستند.

این جانوران دارای چنگالهای خارداری هستند که در واقع قسمتی از دهان آنها محسوب می‌شود. آنها قادرند که ماده سمی خطرناکی از قسمت عقب بدنشان به طرف مهاجمین بپاشند. این جانور بیشتر در شب شکار می‌کند و پاهای بلند جلویی خود را برای پیدا کردن غذا به‌کار برده و پس از یافتن غذا آن را به‌وسیله چنگال‌هایش می‌گیرد. کژدم‌ها اغلب در طول روز در زیر سنگ‌ها یا در سوراخ زمین پنهان می‌گردند.

شکل و محل زندگی [ویرایش]

کژدم‌ها رنگ‌های مختلفی مثل زرد مایل به قهوه‌ای، قهوه‌ای، خاکستری و سیاه دارند و اندازه آنها بین ۱۸ تا ۵/۱ سانتی‌متر مختلف است. ولی بواسطه شکل بدنی خود که حالتی تخت و صاف دارد، می‌تواند از شکاف‌هائی به عرض ۳ میلی‌متر نیز عبور کنند و خود را وارد خانه سازند.

کژدم‌ها در محیط خارج از خانه در شکاف و درز بین سنگ‌ها، زیر پوست درختان، بین هیزم‌ها و مانند آن یافت می‌شوند و در محیط داخل خانه حمام، دستشوئی، آشپزخانه و محیط‌های مرطوب دیده می‌شوند. این جانوران در طول روز در گوشه‌ای بی‌حرکت و پنهانند و در طی شب فعالیت خود را آغاز می‌کنند و به‌دنبال شکار خود می‌روند و سم خود را از طریق نیش که در انتهای دم آنها وجود دارد به شکار خود تزریق می‌کنند.



تراوین چیست؟؟؟پشت پرده ی تراوین چیست؟؟؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به نظر شما تراوین چیست؟

اهداف پنهان تراوین چیست؟

بازی تراوین

مخصوص کسانی که تراوین بازی می کنند.من درباره ی خود بازی تراوین توضیحاتی مختصر نوشتم ولی چیزی که

معلوم نیست و باید همه آن را بدانند ، پشت پرده ی تراوین است ؛ چیزی که از فهمیدن آن شاخ در می آورید.

در ادامه مطلب گفته شده و خواهش دارم که اصلا این تراوین را بازی نکنید و اگه دوست دارید بازی کنید ، این رو

بازی نکنید.

پشت پرده ی تراوین در ادامه مطلب و نظر هم یادتون نره.



دانلود بازی Farm Frenzy3
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود بازی Farm Frenzy3

Farm Frenzy 3 يکي از زيبا ترين بازي هاي سبک کارتوني هست که کم سن و سالان خصوصا و بزرگسالان عموما از بازي با آن لذت خواهند برد. در اين بازي کاراکتر اصلي Scarlett نام دارد. وي از طريق آگهي روزنامه زمين زراعي را در قطب شمال خريداري مي کند. اما هيچ گاه آن را نديده است. پس براي بازديد از خريد خود و آگاهي از کم و کيف آن به قطب شمال مسافرت مي کند. اما وقتي وي به محل مورد نظر که خريداري کرده مي رسد نه تنها زمين خود را در هم ريخته و خراب مي بيند بلکه در نهايت شگفتي دو برادري را مي يابد که با ديدن او کمک مي خواهند تا با هم مغازه بستني فروشي را که دو برادر بدون اجازه وي در آن محل به را انداخته اند احيا کرده و بستني درست کنند. در نهايت مجبور مي شود که با آن ها تعامل کند تا مشکلي بوجود نيايد. در ادامه شما بايستي پنگوئن ها و ديگر موجودات قطبي را بزرگ کرده و از آن ها مراقبت کند تا امتيازاتش افزايش يابد. همچنين مهمانان ناخوانده اي پديدار خواهند شد که باعث افزايش ارزش بستني ها و ديگر محصولات خواهد شد که بايد در ادامه بازي آن ها را شناسايي کرده و به نحو مطلوب از آنان استفاده کرد! اين بازي داراي 90 مرحله جالب است. همچنين به صورت بدون نياز به نصب (پرتابل) مي باشد.


d0ea3d050985.jpg



دانلود بازی Farm Frenzy4
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود بازی Farm Frenzy4

بازی های زیادی هستند که ممکن است کاربران را آنقدر معتاد کنند که فقط با پایان آن بتوان کاربر را از رایانه جدا کرد اما بازی جذاب و هیجان انگیز Farm Frenzy یک بازی فوق العاده بوده و مطمئنا کاربرانی که قبلا از 3 نسخه متفاوت قبلی استفاده کرده اند می دانند که تا چه اندازه این بازی به ظاهر ساده می تواند سرگرم کننده باشد.

این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Farm Frenzy Ancient Rome قرار است که کاربران را سرگرم کند.

این نسخه از بازی که به مانند مدل های قبلی از گرافیک بالایی بهره می برد برروی سیستم های سخت افزاری معمولی هم قابل نصب و اجرا بوده و با موزیک دلنشنین و مناسبی که در بازی اجرا می شود همه را سرگرم خواهد کرد.

 این نسخه هم موضوعی که در مدل های قبلی بود را دنبال می کند اما به طور کامل طرح اصلی بازی از نظر نمایشی تغییر کرده است. حیوانات با طراحی های جدید به بازی اضافه شده اند که جذابیت را دو چندان خواهند کرد.
90 مرحله در انتظار کاربرانی است که
بازی Farm Frenzy Ancient Rome را دریافت خواهند کرد ، ساختمان ها و کارخانجات جدید ، تولیدات جدید برای حیوانات ، استفاده از قایق به جای خودرو ها در فروش محصولات و بسیار گزینه های دیگر که انجام می تواند دلیل خوبی برای دست یافتن به آن ها باشد.

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-27/Farm-Frenzy-Ancient-Rome.jpg

 دانلود این بازی در ادامه ی مطلب



دانلود بازی جنگ های صلیبی 1
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود بازی جنگ های صلیبی1

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی ۸۰۰ مگابایت است ولی این بار از سایت رحیم آنلاین نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( ۱۶۰ مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

jang دانلود بازی جنگ های صلیبی کم حجم Stronghold Crusader Extreme

دانلود این بازی در ادامه ی مطلب



خبر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

خبر

یکی از دوستان گفتند:

 دانلود بازی بگذارم و من این کار رو انجام می دهم و هر کسی که بازی ای سراغ داره بگه که بگذارم برای دانلود.

دوستان عزیز هر چیزی خواستید فقط نظر دهید تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

منتظر جواب هایتان هستم امیوار و سرفراز باشید.

 



لیست بازی های آنلاین اینترتی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 لیست بازی های آنلاین اینترتی

تراوین:   

 

http://www.travian.ir

جنگ خان ها:   

 

http://www.khanwars.ir/

ایکاریم:   

 

http://ir.ikariam.com/

لطفا برای دیدن بازی های دیگر به ادامه مطلب بروید.
همه چیز در تلاشی برای پیروزی ، راضی بودن شما آرزوی قبلی من است.